2 Nov 2010

Zpět v tom šedém světě

jak jsem se vrátila z FFS a jaké stopy na mě tenhle "velkej mejdan" zanechal

Kde jen začít....

Nějaký krátký report možná vyplodím, jen nevím jak a kdy, když vidím že recenzi na FMA píšu už měsíc :D

Jen se chci vyzpovídat, jaký to má na mě momentální (ano především mentální) dopad.

Obavy ze samoty se rozplynuly...poznala jsem několi úžasných i méně úžasných duší.

Každopádně jsem se cítíla jako mezi svýma (spousta psychopatů na jedné kupě !!). Taková jiná dimenze...a v tu chvíli si řeknete..."konečně doma!".

Je to vpravdě "jinej svět", chybí mi to.

Až na ten fakt, že mi odpírání spánku a plnohodnotného jídla zničilo poslední zbytky mozkových buněk (tím se vysvětluje úmrtí kreativity), výskyt pokušitelů způsobil ztrátu poslední špetičky dobrých mravů a "dobré pověsti" a "cesta do hlubin mužovy duše" poslala moji víru v to, že cokoli mužského rodu může býti člověkem, k šípku, to byla akce vydařená a doufám že se takto povedou i další :-P

 

No a to je pro tuto chvíli vše, musím se odvléci do pelechu, neboť jsem už od neděle úplně offline. X__X a ne a ne se nahodit do použitelného stavu....

2 comments:

  1. Tak hlavně že ses nám vrátila kočko:)

    ReplyDelete
  2. Děkuji, beru :-D :-* (to máte všici radost co? :D:D haha)

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.