6 Dec 2010

Change my hair style - step one

první fáze změny účesu - především barvy

Mno...jelikož jsem se začala velmi nudit - tedy mé vlasy mě začaly velmi nudit (což je krize), rozhodla jsem se opět k nějaké té změně.

Více než půl roku jsem barvila pouze henou. Žádná chemka, vlasy se celkem vzpamatovaly... pak jsem je okudlala... a pomalu se rozhodla, že si zas nějakou tu chemku na hlavičku naplácám.

To vyžadovalo přestat přibarvovat henou, tudíž moje vlasy opět vypadají, jako kdyby se na nich prohnala písečná bouře. A ještě k tomu jsou okudlané...

Nicméně byla to dlouhá doba něž jsem se odhodlala konečně k nějakému tomu reálnému kroku.

Nakonec jsem se rozhodla pro určitou barevnou kombinaci, kterou ještě nechci zveřejňovat, protože nevím, jestli se to povede :D (a pokud ne, budu tvrdit, že přesně takto jsem to zamýšlela :D:D).

Předtím je ale nutno odbarvit.

Beru to zlehka, už tak doma zase šílejí, cože si to budu dělat na hlavě!

Takže první fáze vypadala pouze takto:

 

vlasy

je to prdalčku vidět, ale je to prostě jen odbarvená ofina - a to tak, že do rezava (nebudu chodit s blonďatou na palici!! >__<)

vlasy

 

Nu, už jsem postoupila do další fáze, takže až stáhnu nějaké to foto, předložím k nahlédnutí XD (jako by to někoho zajímalo :D)

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.