19 Jan 2011

Taku R.I.P.

pozdě ale přece....

Taku

Vokalista kapely Heisei Ishin, kterou jsem si nedávno oblíbila, skonal dne 10. prosince 2010.

 

Pochopíte, že jsem to zjistila teprve teď...a přestože nejsem dlouholetým fanouškem, ta zpráva mě rozdrtila......

Okolnosti smrti nebyly zveřejněny, našla jsem jen pouhé dohady s nejrůznějšími scénáři...

Bylo mu 21 let ..do jeho narozenin zbývaly tři dny...

 

TAKU R.I.P.

R.I.P.

 

Taku

(Taku je uprostřed)

Taku

Taku

 

cry

WE WON'T FORGET!!!!!

 

 

můj oblíbený song (a klip), při kterém jsem se do Taku zakoukala

 

 

 

 

 

 

 

byl úžasný, mladý, nadaný...krásný

opět je ten svět víc šedý než bývával...

</3

 

Taku's na blog

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.