24 Feb 2011

Aristocrat era

aristocrat

Nevím jestli vám je o mě známo že miluju módu dob dávno minulých...

Znamená od 14. století - 18. století.

Baroko, renesance, gotika.

 

Původně jsem se vzhlédla v "gothic" módě, jelikož obsahuje prvky, které upřednostňuji.

Jelikož ale nemám, nikdy jsem neměla a zřejmě ani nikdy mít nebudu, co dočinění s gotickým

hnutím, nikdy jsem se za "goth" neoznačovala.

Když jsem ale objevila proudy japonské módy, ihned mě zaujala gothic a aristokrat lolita.

A tak jsem konečně našla tak dlouho hledanou "škatulku", ze které by se dalo čerpat.

/Jak všichni víme, škatulky nesnáším, jde jen o to že nemusím používat označení "inspirováno goth módou", když

je zde něco mnohem výstižnějšího a mému srdci bližšího./

 

Začala jsem tedy posbírávat "artefakty", jež by se hodily nějakým způsobem ke ztvárnění toho,

co chci vyjádřit/ukázat/nosit... No, není to jednoduché, zatím jsem nesehnala cilindr, ani pořádnou

vestičku co by mi seděla tak jak by měla.

V plánu by byla vycházková hůl, cilindr a nějaký fešný kabát. A taky konečně vestička :D

Kámen úrazu je, že tyto věci by měly být pánské a ještě k tomu sedět na tu moji

vyloženě >ženskou< postavu  -__-" nelehký to úkol.

 

Boha jeho ta nádhera:

ristocrat lolita

bez komentáře!!

aristocrat

aristocrat

aristocrat

aristocrat

aristocrat

aristocrat

 

 

můůůž můůůůž!! dejte mi ho !! XD

aristocrat

 

klasika /aneb zakladatel Mana-sama -Gothic Elegant Lolita-/

aristocrat

 

-in love- *__*

aristocrat

 

 

---konec nebo zemru------

 

 

 

 

 

 

1 comment:

  1. Muito bom a postagem, amei as imagens colocadas nesse blog.

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.