24 Feb 2011

Black Veil Brides

BVB

Kdo by to byl řekl, že JÁ začnu poslouchat popík?

Nu ale je tomu tak...co mě k tomu vedlo lze jen těžko říct.

Pokud si mohu vzpomenout první náznaky přišly s Escape to Fate...

(což jen tak mimochodem vyplynulo z jednoho AMVčka :P)

Šířit do morku kostiček se mi to začalo až v nedávné době... pokud mohu říci,

je to spojeno s mým internetovým přátelstvím s jedním chlapcem.

Taková tradice vyměňování odkazů na youtube se slovy "to je pro tebe" ...

Udeřili na mě Seconhand Serenade a podobné nemístné věci, které jsem nikdy dřív neposlouchala

a nebavilo mě to. Hold depresoidní stavy dělají své a cajdáky se k tomu časem začaly hodit

více než blackmetal...

 

A tak jsem nakonec skončila u BVB, i když pokud si dobře pamatuju, zřejmě jsem je

též v prvních chvílích, co jsem se o nich doslechla, odsoudila. Upřímně - nevím.

Andy Six se mi vždy líbil, ale teprve jeho hlas mě uzemnil. Musím říci, že více než

jeho hlas v "normální poloze" mě uchvátil scream. Ach ano...

 

to bylo zhruba takhle nějak:

 

 

a pak takhle:

 

no a od toho byl už jen krok k těm cajdákům, které poslouchám už dva dny v kuse:

 

 

 

srdeční záležitost

 

 

..Tak...takhle jsem skončila ... :D

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.