18 Feb 2011

Co já poslouchám

j-rock

Je pochopitelné, že na svém blogu píšu o tom, co mě zajímá a co je mi blízké.

Ve škatulce j-music to ale poměrně dost pokulhává, jelikož píšu zejména z nějakého přímého popudu nebo aktuálního impulzu.

Většinou když objevím nějakou pro mě novou bandu, která mě uchvátí.

Naproti tomu zatím vynechávám kapely všem notoricky známé. A není to proto, že je neznám nebo neposlouchám.

Cože tedy patří mezi moje oblíbené kusy?

Výčet bude krátký, zato velmi srdečně zainteresovaný:

Sadie, Deluhi, Screw, Miyavi, ClearVeil, SuG, Ghost (od vyjmenovaných sjíždím celé diskografie, zajímám se už i o jejich vzhled

a dění kolem nich)

+ ty o kterých jsem již zplodila nějaký ten příspěvek

+ některé další jako DeG, Due'le Quartz, SID, Girguamesh, Phantasmagoria...a tak dále

+ ne-visualy jako Maximum the Hormone nebo Lost Eden apod.

 

Hodně poslouchám OST k filmům, anime a nyní mě postihla i nemoc zvaná dorama.

 

Někoho by mohlo možná zajímat, že si nevybírám a nehledám kapely podle jejich vzhledu.

Zatím jediný u koho si cením více vzhledu než hudby jsou The Gazette, jichž jsem prozatím anti-fan.

Možná proto protože jsou v mých očích nejpropagovanější, nejkomerčnější nej nej nej kapela? Kdo ví. Nikdy jsem

jim nepřišla na chuť. Ovšem image musím pochválit a možná mi občas unikne odkaz na nějaký ten fanservice

právě od téhle bandy. Jelikož vlivem té popularity si to opravdu užívají :D Tím mě prosím neřaďte do

skalních ani žádných jiných fanoušků The Gazette.

 

Jak tedy jinak, když ne podle vzhledu?

No přeci podle sluchu ! Převládá názor "Alisha viděla pěkný japonce, tak je začala poslouchat."

Opak je pravdou. Většinou dlouho nevím, jak interpreti vypadají. Až když kapele dostatečně propadnu,

začnu si vyhledávat další materiály jako obrázky, sestavu a různé věci kolem.

Vryjte si tedy do paměti, že u mě je hudba na prvním místě, i když poslouchám VISUAL KEI nebo OSHARE KEI.

Tudíž značnou část tvoří image kapely. Ovšem pravověrný metalista jako já, má na tohle asi trochu

zkreslený náhled.

Vážím si kapel, které poslouchám, za jejich úžasný hudební projev. Někdy potom možná se mi líbí i image. Není

to však prvotní impulz k tomu, stát se fanouškem nějaké j-rock kapely.

 

 

 

To by bylo tak zhruba, co jsem chtěla dnes říct. ^^

 

 

vk

vk

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.