11 Feb 2011

[street fashion] zaujalo mě

harajuku

S vyplazeným jazykem

 

tenhle týpek mě zaujal hlavně sladěním barev..třísklo mě to do očí,

opravdu parádní. Grafický designér se pozná :-P

 

paní prodavačka..též se mi to barevně líbí

 

ten overal !!!!!!! *_*

 

devatenáctiletý student...vše co má okolo krku obrovský kus něčeho mě

poslední dobou oslovuje ...celkově se mi ten outfit líbí :)

 

ehm....co je moc to je příliš ..ale někdy to je i celkem fajn.. :D

(boty boty boty :D)

 

zaujal mě především....ON ...

 

 

 

 

 

 

 

 

toť pro dnešek vše z  Tokijských ulic....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.