15 Aug 2011

Dnešní quoty XD

řekla jsem si, že bych měla začít zapisovat Mončiny hlody. Bývají dost solidní :D  Chyba je v tom, že je nikdy nezapíšu... musím pořídit ten zápisník. I na Dana se bude hodit :D

k fotce:

heechul

 

Monča: no je to takovej vylejzač kde se dá :D

 

Ze soukromé korespondence (doufám, že mi Monísek neurve hlavu za zveřejňování, ale co mám dělat, když je to tak ftipný?? :D):

ťuťíííí dobrou xD seš můj ťuťínek xD to se mi líbí tyhle jostomilí výrazi jako když Taemin zpíval lig ding dong xD
na to děco xD to už si asi viděla ... jé to bylo až v druhím díle
xD

(podotknu dvě věci: ne takhle normálně fakt nemluvíme, 2. druhý díl hello baby jsem ještě neviděla a Monča to ví, jen prostě každej furt nemůže myslet na všechno, ale je vtipný jak to napsala a hned si to uvědomila XD a taky spoiler... ale to fakt přežiju :D)

 

ty si moje info FB víla

 

omo omo omo omo omo omo zomovatěla jsem xD

 

 

a tím dneska končím XD ale musím pořídit ten zápisník...ja vim že sem to už říkala, no ale.. :D

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.