2 Aug 2011

K-pop meeting

k-pop sraz

Vlastně jsem líná psát, ale nenapsat zhola nic o jednom z nejlepších dnů v mém životě,... to by bylo už po druhé a tak něco přeci jen spáchám a pár písmenek sem nasypu :-P

 

Jak to všechno začalo...

V neděli jsem dorazila k Isaace a řešily jsme ještě Flashmob, na který jsme resignovaly po tom, co jsme se tak nějak domluvily s Miyou, že nám ho ještě druhý den ukáže. Zkoukly pořádně mapu, udělaly plán, jak to druhý den všechno postíháme - zjistily, že nepostíháme spíše... a nastavily budíka na 6:00 (fuj! nekřesťanská hodina!).

 

Když zazvonil budík...

Jelikož to nebylo zrovna dlouhé spaní, byla jsem taková vyvoraná myška :D *kafééé kaféééé!* Začaly jsme se připravovat, abychom tak nějak vypadaly k světu -nandat vlasy, obličej na xicht a tak dále :D Mise se zdařila a po nějakém tom potřebném čase stráveném u zrcadla jsme vyrazily na vlak.

my

jdeme jdeme

my

véčkaři čekající na vlak :D

 

Čekáš Dlouho? Čekej Dál. Času Dost.

Ale vlak naštěstí jel. A kupodivu na čas. 3 vagon od zadu. Hledáme Danču. Vlak je narvaný jako kráva... v pondělí ráno, kdo by to byl čekal? Dobrá, postojíme tedy. V Kolíně se nějaké to místečko uvolnilo a tak jsme mohly už ve třech debatovat, jak neumíme Flashmob a tak podobně :D

Do prahy jsme dorazily kolem čtvrt na deset a když jsme zjistily, jak venku kráásně prší, jely jsme metrem ... Do Palladia.

Hlavní nádraží

 

Rock Café, kde tě máme?

Další plán zněl ->metro->Můstek -> Rock café. Jelikož nejsme lamy, dorazily jsme na místo, dokonce 5 minut před sjednaným časem. A za chvíli už se neslo ulicí "ARISUUUU". Aaaa dcerka moje drahá, Miya, už si pro nás jde. Vyrazily jsme tedy už ve větším uskupení na místo pořádání akce! Sem tam se pomohl odnést stůl a tam zase židle...a ošahaly se CDčka :D

stalkovani CDcek

och té krásy

 

A potom prišel ten zrádný okamžik... "jdem na ten Flashmob" zavelela Miya. A my poslušně naklusaly. Nevím tedy jak mé spolubojovnice, ale já byla celkem ztracená (zatracená Bonamana! v hlavě mi zní už 3 dny, ale to poskakování ne a ne dostat do těla :D) !

Nic na plat, čas se kvapem řítil k dvanácté a my musely vyrazit směr kůň pod Václavem.

Odbíjela dvanáctá, když jsme byly někde v půlce Václaváku. Pár minutek se snad dá ještě tolerovat :-P

 

A tam...

Pod Václavem už se kupila horda nadšených faninek (a fanoušků?), pán s kamerou z korejské televize, důchodci okukující, copa se to zase děje, a tak. Nastala chvíle hledání známých tváří -Ayumu, Shinigami,..- objímačky a podobně.

pod Vaclavem

Potom nastal čas na organizovaný taneček. Jedinou chybu - tedy spíš nevýhodu či jak to nazvat - bych spatřovala v ozvučení. To bylo totiž téměř žádné a pokud má člověk natrénováno na muziku a má se kroutit bez ní, je to jaksi...těžké. A tak jsme se snažili pochytat něco od sousedů a od těch před námi (já rozhodně :D a jak nastala Bonamana, tak jsem vzala roha - B4A1 mě zase vrátili do hry :DD). Kolikrát se to nakonec tancovalo vlastně nevím, ale bylo to vícekrát. Příčemž dva pokusy patřily i televizi Nova, která dorazila uplácat nějakou tu reportáž. Přičemž se Miya stala celebritou komunity :D z dalších kdo byl znásilněn mikrofonem můžu jmenovat Ayumu a... mě :D  o dalších nevím/neznám.




 

 

A přesun...

Po Václavském veselí jsme se začali sunout ke kinu -> sálu, kde se měl odehrát zbytek akce. Jelikož nás bylo kolem stovky, průvod se docela protáhl. Mudlové koukali na ten průvod mávátek a růžových SM triček a vůbec všech těch "podivínů". Sleduj modrý deštník...a dorazíš kam potřebuješ. Modrý deštník sice žije svým vlastním životem  a nedá se jen tak zkrotit, ale na místo trefíš...

 

A tak jsme tady...

První věc - jmenovka. Vyber si obrázek a poedepiš se. Pokud jsi přispíval, dostaneš lístek do tomboly.

jmenovka

kdo by to byl čekal... Hee Hee :D

 

Věc druhá, najdi si místo, usaď zadek, čekej na  zahájení.

Věc třetí. Seď. Zírej na plátno. Je tam Heechul.

Věc čtvrtá, absolutně ignoruj co ti říkají a co po tobě chtějí. Je tam Heechul. Spousta Heechula...

Věc pátá, někdo za tebou žebrá tvého Heechula s tyčkou... ale půjčí ti za to časpis!  Je tam Taecyeon !!! (upřený pohled na plátno se stává upřeným pohledem na časopis... Heenim si užívá v cizích rukách).

 

A už to běží!

K zahájení nám povídá slečna organizátorka a též korejský pan velvyslanec (děti, příště krapet úcty, a i když nerozumíte ani slovo anglicky, buďte prosím zticha!). Následuje hromadné slintání a vřeštění u promítání klipů. Kdo nezažil nějaké to promítání koncertů nebo klipů ve více než jednom člověku na plátně, ten nepochopí. Atmosféra je to hlavní, proč vás tohle bude bavit. "Klipy si můžu pustit i doma!" no to jistě můžete a můžete si k tomu nastěhovat do pokojíku i pár kamarádek. Ale velké plátno...a kupa fangirls... to je teprv to pravé ořechové :D

Věc šestá. Najdi jídlo! Okoštuj!

A ta se šlo koštovat. Jak jsme zkonstatovaly, národní oblíbené zelí s paprikou či co, to opravdu pro nás žádná lahůdka. Nudle luxusní. Maso - takové ty kousky - vůbec nebylo špatné, ale stačilo jen okoštovat. Vrchol bylo maso v těstíčku. A pak sladké "knedlíky" či jak to nazvat. Kupodivu to pár lidí nemohlo dosoukat - buď kvůli chuti nebo struktuře a tak jsem se jala role odpaďáku, což se ovšem o mě rozšířilo :D a o nějaké ty minuty později se ke mě hrnuly nejrůznější věci ke "zpracování". Po svačince jsme vyplnili nějaký ten dotazník a zaškrtaly nesprávné odpovědi v kvízu...teda pochopitelně správné, jen já věděla pouze jaké je hlavní město a kolik je Taeminovi :D Potom už jsme se se Shini jaly shánět, jakže je to s tou talentovou soutěží.

 

Vezmi tužku a... Heechul

Věc sedmá. Zapiš se. Sedni si. Kresli.

A tak jsme s mou věrnou sestrou, která tou dobou ještě nebyla mou sestrou, začaly bok po boku kreslit. Kdo by to byl řekl, jak jde během jedné hodiny začít nenávidět Heechula? Těch sprostých slov co padlo na jeho plná ústa a tvar lebeně, to by nikdo nechtěl vědět...přehršel. Heenim, omlouvám se :D Shini mezi tím prozkoušela všechny možné kandidáty na zanesení na papír. Nakonec to ale vyhrál...Heechul. Nechci vědět, kolikrát jsem si musela vyslechnout, že končí :D ale vydržela! Je to moje krev, přeci! Nenápadně obhlížet soupeře patřilo k našim výletům do sálu a zpět. Nutno podotknout, že to zas tak nenápadné nebylo. Sem tam nás přišel někdo navštívit - a dát mi dopít "divné" pití v plechovce, které chutnalo přesně jako "knedlíky" :D a tak jsem si vytvořila zásobičku otevřených plechoviček, peprně nadávala na Heechulův obličej (budiž mi to odpuštěno), diskutovala se Shini a občas mívala zástavy z kostkované (zasvěcení pochopí). Nicméně díky tomu, že jsme soutěžili na chodbě nám unikly talentové soutěže ve zpěvu a tanci a snad i nějaké ty hry, které jsme chtěli vyzkoušet.

 

A vyhrává číslo...

V 16:45 jsme byly odtrženy od práce a šly stalkovat tombolu. Čísla tahal pan korejský velvyslanec. Tahal velmi šikovně. Ač jsme si nepředstavovaly, že bychom mohly něco vyhrát - Shini, Isaaca, Danča i já jsme uspěly ! Hurá hurááááá

CNBlue

můj úlovek

Monča (Isaaca) ukořistila Shinee! Hurá hurá, bylo nad čím slintat :D

 

Je to doma!

A hnedle po tombole bylo zkoumání našich výtvorů. Cože?!! Však Heenim ještě není ani zdaleka hotovson! No co se dá dělat, jdeme na podium s těmi šmouhami na papíře. Kolik nás bylo? 7? Hodnotil pan velvyslanec a orgové? a ještě někdo? víte, že ani nevím? Ale tož to ničemu neškodí. Práce byly prozkoumány a my byly propuštěny. (že jsme si tam nějakou tu minutku ale postály)

talentová soutěž v kreslení

 

Poté se vyhlašovalo pořadí v kvízu a ostatních talentových soutěžích a nakonec i v tom našem oboru :) No... dobře, nakonec jsem nevyhrála cibulové krožky, zato jsem si odnesla mobil a další cdečko. (Isaaca vypadala že mi už fakt nakope prdel, než to vyhlásili....možná bych to potřebovala).

SuJu, cnblue, Samsung

No tolik štěstí najednou, to snad ani není možné!! Po takové době smůly vítám s otevřenou náručí!

 

No, pak už vám toho moc nepovím, brzy jsme si balily fidlátka a vyrážely směr Palladium a nádraží. Ještě před tím jsme se pochopitelně rozloučily, Miya zrovinka chystala area pro kohoutí zápasy, Shini šla s námi a kostka vypadala, že bude vstrčena do tašky a vytažena až někde v temné tiché uličce... nebo doma u Monči :D !

Tak tedy pápá všichni, pápá Heechule na velkém plátně, pápá slečny organizátorky, pápá pane velvyslanče, pápá všichni asiatí, pápá všechny fangirls.

Ráda jsem vás viděla / poznala/ popovídala s vámi a tak.

 

VEEEELIKÝ dík patří orgům, i těm kteří se podíleli na přípravách.

Sraz byl unikátní, super, vydařený a pějme ódy a chvály!! A těšme se na další kolo!

Poklona za sehnání takového zázemí, sponzorů a všeho dalšího !! znovu DÍKY DÍKY DÍKY za takový zážitek!

 

A ještě...

 

 

flashmob

flashmob

kpop meeting

kpop meeting

foto by: Marguerite L'Fournier, Anee Juliette

(pokud jsem ještě někomu znásilnila fotky, dejte vědět, dopíšu autora!!)

 

 

gangsta

mrtě gang.... Arisu, Isaaca, Akiko

 

Mňamky:

crackery

cookie

cookie

(tohle bylo obalem i vzhledem podobné japonským "máslovým" sušenkám, ale ty japonské jsou o něco lepčejší)

drink

 

 

 

a ještě protože jsem fuckt lucky biatch....

výhra

first step

4

 

 

 

díky za pozornost,

poslouchejte K-pop,

tančete k-pop tanečky,

podporujte svoje oblíbence,

serte na antifans, a tak vůbec!

 

Arisu

 

안녕히 계십시오 !

na příštím sraze, zdar!

 

 

 

 

 


2 comments:

  1. Angel Shinigami03/08/2011, 14:15

    ááá jsme slavná píše se o mě XDD áá sestři tady vypadám jako nevzdávavější člověk světa jenže já neměla nic s sebou zachránila jsi mne a byla ohromná sranda XDD ta kostkovnaá košila to zabíjela a myslím že věděla o co jste páč nás něják slyšel...takže rovnání košila byl ais náš dárek na rozloučenou XDD

    ReplyDelete
  2. Tak, uričtě víš, že jsem byla ráda, že si byla u mě :D

    A máš pěkný report :D a já napsala jen pár řádků, ale myslím, že to je fuk. Hlavní je, že to bylo pěkný. :D

    A že si vyhrála kreslící soutěž. :D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.