25 Aug 2011

Tetování a piercing? prostě hnus pro povaleče a kriminálníky

reakce na článek:

http://ashby.blog.idnes.cz/c/206699/Jestli-mate-tetovani-dredy-nebo-piercing-asi-nebudete-karierista.html

K tomuto článku jsem se vyjádřila na FB události založené proti tomu (http://www.facebook.com/event.php?eid=225644860816214) takto:

 

pardon, dočetla jsem do poloviny a nevidím smysl v tom, číst dál... proboha, kdo mohl pulikovat takový článek? nemá to hlavu ani patu a napsat takovou slátaninu, musela bych se stydět. Ne jen po obsahové stránce (kde postrádám jakékoli obohacení z toho co čtu...), ale i po stránce stylistické. Co si budeme malovat (ať už jehlou nebo křídou čerta na stěnu) - NESTOJÍ to vůbec za pozornost! A už vůbec ne za nějaké protesty a rozčilování. Nad takovou dětskou patlanicí se můžeme jen zasmát. Amen.

 

Dále bych uvedla, že to nebyla snad ani polovina, kde jsem ukončila s nevěřícným výrazem své trápení.

Pokud už píšete a veřejně vystavujete, prosím vás, ať to má úroveň. Jelikož psát právě o někom, že tu úroveň nemá... tímto stylem, to vypovídá o naprostém rozbřednutí šedé kůry mozkové (on by se ledas kdo v tom teple nedivil, ale přeci jen...)

 

 

 


5 comments:

  1. to už jsme dvě, kdo se diví. A ten druhý článek ze dneška, kde vybírají příspěvky z diskuse, aby dokázali, že každý, kdo tetování hlučně neodsuzuje, je spodina, ten taky stojí za to.

    ReplyDelete
  2. asi se vrhnu na vyjadřování protestu proti názoru toho škrabala tím, že si konečně vysněnou kérku pořídím :D

    ReplyDelete
  3. Ann: go for it, taky se chystám už léta.

    Manželka: já už ani nemám sílu nic číst k tomu tématu...a ani kžádnému jinému podobnému. -_-\'\'

    lidskátupost mě jednou odrovná

    ReplyDelete
  4. Tak já tyhle články ani nečtu. Nevim, kdy jsem pořádně četla nějaký článek o tetování jako v tom urážlivém stylu. Já se spíš koukám kolem sebe a většinou ty dredatí, piercingatí a tetovaní lidé jsou Ti úspěšní Ti hezký ... ale samozřejmě jsou to i Ti povaleči, ale ty jsou neupravení a ne ně se nerada koukám, protože je mě z nich zle xD

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.