9 Sept 2011

RPG/facebook/computer ADDICTED - gif story

So I created this while I was writing about my RPG addiction....

 

Včera jsem psala kraťoučký vejšplecht ohledně mé RPG závilosti. V době, kdy ještě článek nebyl uložen, spadla mi Mozilla a plky byly zatraceny v zbytečných zbytečnostech vesmíru. Ano byla to jedna z mála věcí, kterou jsem psala přímo na blog, nikoli do nějakého text. exitoru.

Budiž mi to výstrahou pro příště.
Svůj gifíkový story ale přece jen uveřejním.. :)

omg facebook/computer doesnt work?

what should I do...

but I need to RPG

sob sob

you are not going to work?!

fuck you!!

..wait...mabye?..

what? another error...?!!!

aiiish...

I have to wait..

boreeeeeed

so I'm going to reed a book..

I have to be patient..

but mom I need it!

isn't this enoug?

work bitch work work work!

 

THEN YOU HAVE TWO POSSIBILITIES:

 

 

It still doesnt work...

I am going crazy!!!

 

take me to hospital okay...?

 

OR

 

What a relief!!! it already works!!

 

 

 

tak jestli vás to nepobavilo..tak mě to nesere, já se pobavila sama... :D


RPGéčkování zdar!!!

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.