20 Sept 2011

Today's nightmare

co mi měla ukázat moje dnešní noční můra?

 

Asi bych se nad tím měla zamyslet, jelikož to byla jedna z tějch nejhorších za poslední rok a půl. Tedy alespoň co si vzpomínám.

Děsivější byla tím, že mě donutila přijmout, co jsem vždycky odmítala.

Nebudu popisovat o čem byla, jelikož byla velmi osobní a velmi morbidní. Nicméně ty hlavní myšlenky byly takové - miluješ své rodiče a i přesto, že říkáš, že se nebojíš smrti a ani té jejich, zrovna té jejich se bojíš ze všeho nejvíc. Znamená to, že rodiče se pro mě stali těmi nejdůležitějšími lidmi? Zřejmě. Jsou mi nejblíže a i když jsem je vždy odmítala pro to, jak se ke mě chovali - vychovávali, teď je beru jako ty nejcennější bytosti, které bych měla chránit a dávat pozor, aby se jim nic netalo.
Další "poučení" ze sna by mělo být něco jako - nedůvěřuj těm, které neznáš a oni se tváří jako tvoji nejlepší a nejbližší přátelé. K tomu asi není co dodat. Prostě bych si měla dávat větší pozor na lidi. Poslední dobou jsem moc otevřená všem a všemu.

 

Momentálně k tomu nechci nic víc říct. Mám toho v hlavě tolik, že mi to brzo vyteče ušima, ale prostě nedokážu v tuhle chvíli víc a dál psát.

 

 

2 comments:

  1. It is so... personal diary.
    Leč myšlenka krásná a svým způsobem dokonalá. Jsou na Zemi sice věci, které by nešly odpustit ani rodičům ale tak jako tak... rodina je \"svatá\"... jsou to zpravidla jediní lidé, kteří v nás uvidí světlo i v té nejtemnější chvíli.

    Sám bych za rodinu položil život a nechápu lidi, co jsou schopní... být šťastní když jim někdo z rodiny zemře, a že znám takové... (pokud se však nejedná o rodinu.. to by tu už ale hrály roli jiné věci, temné myšlenky v koutech lidské mysli.. i když neznám mnoho lidí, kteří by chápali o čem píšu).

    ReplyDelete
  2. hmmmh v podstatě jsem nikdy neodmítala ten fakt, že rodina je \"svatá\" a že jsou to vlastně jediní lidé kteří při tobě budou stát ať se činí co se činí (většinou). Jen ..často má člověk pocit že je vlastně úplně sám a časem to začne brát jako fakt. Tak to bylo u mě. ( a ano i přesto, že chápu že někteří lidé to takto mají DOOPRAVDY).

    Pravda ale je, že pokud s nimi žiješ tak dlouho..a vlastně oni stojí po tvém boku i když tě např. nepodporují nebo něco takového (nyní myslím ne materiálně), stejně to jsou bytosti nejbližší, nejcenější...

    O temných myšlenkách by to bylo vskutku na dlouho... :D

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.