5 Oct 2011

Visual Nightmare Team meeting

A protože se mi vlastně nechce nic moc psát s mojí dnešní extra špatnou náladou, tak to spíš zasypu pár fotkama.

Blog teamu je ZDE (na mě se neobracejte, já ho nespravuji)

Jednalo se o první sraz NVT, většinou přišli samí otaku kids a pak moji naverbovaní - jmenovitě Isaaca, Akiko, Mára...

Ještě hodlám udělat video, aby byly fotky tak nějak pokupě, ale dnes mi na to vážně nezbyl čas. Takže dodám.

Fotky (pravým rozkliknout - zobrazit obrázek : pokud si chcete stáhnout)

 

Trochu  narcismu na začátek

 

ja

na obědě v číně

 

obed

s bráchou

 

Isaaca <3 brutálně jí to slušelo..

Isaaca

 

S Terezkou Hellovou - mojí ženou

s Terezkou

s Terezkou

s Terezkou

 

s Lee

Lee

 

s Márou

Mára

 

Lee

Lee

 

a tak...

VNTM

VNTM

VNTM

VNTM

VNTM

VNTM

VNTM

VNTM

terezka

danča

 

minuta ticha

RIP

 

společná...

VNTM

 

VISUAL NIGHTMARE TEAM - CR

VNT

VNT

 

 

otázky a požadavky do komentářů

 

 

 

 

2 comments:

  1. Krásný fotky!!!:)

    ReplyDelete
  2. Děkuji ti sestřičko že si mě tam zařadila a etě na začátek mám tě rád :*

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.