9 Feb 2012

To find it, to lose it

faith

Vždycky tvrdím, rodíme se sami, umíráme sami.
Spousta lidí mi tenhle názor chce sebrat a zadupat do země...nenechám se. Je to prostý fakt.

K čemu je vám najít soulmate, když za pár chvil (je jedno jak je to dlouho) zjistíš, že soulmate to byl právě jen na tu určitou dobu...? A už není. Nebo prostě fakt že s ním nemůžeš sdílet všechno půlí vaši cestu ve dvě úplně rozdílné? Pak zjistíš, že je čas jít opět tou svou, neohlížet se a nelitovat. Protože tohle je právě to co dělá život životem. Lidi přicházej a odcházej. Mění se a mění tebe.

Za chvíli jsi ty někdo jiný nebo možná oni...anebo zřejmě oba. Pak sedíš zase sám tak jako dřív...ale možná už se neptáš jestli někdy najdeš svého soulmate...

Protože už nechci. Vím, že je to možné. A to stačí. Už nechci hledat ten střípek, jelikož je o tolik bolestnější ztrácet ho než ty ostatní nepasující střípky. Vlastně už nechci hledat vůbec nic. Už jsem to našla. A stejně to nezapadlo. Jsou bitvy, které vzdávám, ale dál jsem ve válce. Proto budu dál bojovat... za věci? za sny? za teorie? za malé, hloupé věci. Ale jednoduše - nejsem pro dělat zbytečné věci, pokud jsou opravdu zbytečné a nevidím v nich smysl ani maličkatý.

So I give up on ppl.

Ve světě povrchnosti nemělo by být, pro takto rozhodnutého člověka, těžké přežít... otázkou je..jestli žít.

 

 

 

1 comment:

  1. Tohle jsou \"posty\", které se asi nemají komentovat. Na mě tak působí, že vlastně se mě to vůbec netýká, tak proč si to vůbec čtu ... protože to tu je.

    Myslím, že vím o kom mluvíš. Nechci to nijak rozebírat, jen ... na jednu stranu Tě chápu, na co se vlastně spoléhat na ostatní, že? (...)

    Mě už se to stalo s víc lidma, že se naše vztahy po určité době úplně převrátily.

    Ale zase Ty si člověk, (Já si to myslím) který má kolem sebe stále kupu lidí, který Tě maj rádi a to by sis taky měla uvědomit ... i když třeba to nejsou ty \"pasující střípky\", ale jsou.

    (oh snad to nezní kýčovitě, ale tak nějak, jak jsem to myslela)

    a k té poslední větě, podle mě, pokud Máš i jen drobnost, co Tě těší ... tak do té chvíle má cenu žít. Nebo drobnost, prostě něco ... blbej cíl, nebo jen pocit ... hmmm a tak.

    (opravdu jsem nečekala, že se Ti tu takhle rozepíšu)

    ReplyDelete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.