27 Mar 2012

Proč mi nikdy nenapíšeš první...

a hned vám vysvětlím, že...

To je snad vtip?

Totiž - pokud si chcete se mnou psát, tak vám snad nebude trhat prsty, abyste napsali první vy, no ne snad?
Pokud ovšem jen čekáte, až se laskavě ozvu já... já na to : WTF?!

Pokud máte čas sedět u compu a hlídat, kdo zrovna přišel online, prosím. Já ne. Pokud se nudíte natolik, že projíždíte online kontakty zhůry dolů a naopak a máte čas si s nimi psát (pokud máte online dokupy na všech messengerech 150 lidí jako já, tak vám možná trochu závidím ten váš čas), je to váš čas. Ne však můj.

Proto se zcela logicky ptám: Cchceš si se mnou sakra psát nebo ne?! Protože jestli jo, proč prostě nemůžeš napsat první a budem se normálně bavit?  A jestli ne tak nepiš a neptej se na kraviny. No není to tak??

Věřte, nejsem jedinej člověk, co nikdy nepíše první. Mám jich tu v kontaktech, že byste se ani nedopočítali. A co když se sejdou dva "nikdy nepíšu první" ? no to si málokdy co napíšou, to je fakt :D

Víte taky, že nejste jediní, kdo vyžaduje tuhle prioritu? A pak se mi tady sejde 10 lidí, co chtějí, ať jim píšu "první" (a že jich není jen deset)... a já se zase ptám: no mám se posrat?? Postavit na hlavu nebo udělat piruetku? Ne lidi, tohle nezvládám. Buď napište a buďte převelice potěšeni nebo možná poctěni, že vůbec odepíšu. A to si nehraju na žádnou elitku. Ale prostě to tak je.

A ještě poslední věc, jsou lidi, kterým odepíšu téměř vždycky, maximálně s nějakým tím spožděním (ale s tím se u mě počítá). Vysloveně NECHÁPU jak se někdo takový může zeptat právě na úvodní otázku... Vidno, že ten člověk ještě nezažil, když neodepisuju vůbec :D

 

Howk.

A neptejte se na kraviny. - to je dnešní moudro dne -

 

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.