17 Jun 2012

Living without you

Co RPG dala a co vzala.



A na konec - nedala nic.
Okey nebudu říkat, že to byl promarněnej čas (byl) a tak vůbec. Ale nebýt toho, žilo by se všem možná lépe.
Všem mě.
Kolikrát už jsem psala, že je potřeba skončit?
I přesto, že jsem konečněposlala k šípku většinu postav, jsou tu takové, které zrušit zatím nedokážu. Dokážu ale nechci to dokázat...
Ta nejdůležitější je pryč. Forever in my kokoro.
Se zbytkem nemám velký plány. Vlastně nemám žádný, jen se tam zdržovat co nejmíň a nekomunikovat v ooc.

A tím končí moje RPG story.
It used to be fine.
Vzpomínám na ty lepší chvíle :)
Teď je čas se pohnout dál. Hlavně od těch lidí... huh.

Začleňovat se zase do jiné sorty lidí je vždy námaha, hlavně když už nezbývá kam XD Ne, že bych potřebovala patřit do nějaké skupiny, rozhodně ne. Jenže on to takový člověk, který s tím před dvěma a půl léta začal zrovna nevydrží, stranit se úplně.

Fantasáci už jsou pasé, podivná asiofilní společnost v čr už se mě zrovna taky nedotýká nebo jsem neodhalila ještě tu správnou sektičku kam se uchýlit. Jenže já  jsem líná i na to hledání :D !

A teď - co je tohle za kecy??!

NEVÍM! JSEM ZMATENEJ!

´Dobře dneska je těžkej den. Fakt těžkej. A tak prostě kecám, možná i z hladu. Perly byly včera, nemůže bejt každej den posvícení! To je přece jistojistá věc!

Jdu se svýma naprosto nesmyslnýma nesmyslama zpět ke Goyovi a Davidovi ...astalavistááá.

No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.