11 Jul 2012

blah blah

Normální pindy paní pindalové


We screwed up...
Well... S Yukiem jsme si založili blogísek, abychom měli kde vypindávat, ale věčně se nemůžeme sejít, abychom napsali pořádný blábol.
Takže jsme vynechali recenzi na : MIB III, Dobu ledovou a bůhví co ještě.

Momentálně si hrozně úchylačíme na MISFITS (aaaah Rudy *_*) a jinak děláme hovno. Yukio pracuje a prudí lidi. A já se prudím sám.

A to bych měl psát asi na skladblbosti.

Tak dál.
Mám VELMI neveselou náladu, takže se ji snažím čeřit. Jak si nikdo nevšiml, Matoki project běží běží a mě dneska bolí hlava.

FFko bylo moc fajn a možná moje poslední nebo rozhodně poslední tohoto rozměru. Možná postavím památník nebo něco. Stále je to nejlepší akce s nejlepšíma lidma, co lze najít někde poblíž. A velká. A supr. A o těch lidech už řeč byla...

Nemám náladu na nikoho. Ani na tebe, člověče, ani na tebe a už vůbec ne na tebe.


Prostě prvotřídní pruda.

Lidi si myslej, že si z nich dělám blázny a já si myslím to samý o nich.

Moje  zlenivělé mozkové buňky chtějí spát a vůbec ne myslet a už vůbec ne učit se!

Neprobíhají nějaké experimenty ohledně zamrazení člověčího kusu na dobu neurčitou? Živý kus -> kus ledu... ne? Potřebuji nutně letní spánek! Tak do... hmm října dejme tomu. To zní akorát.

-off to watch Misfits-

Nazdar zase příště u pár plkanců!


No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.