19 Aug 2012

Dream High






  • Title: 드림하이 / Dream High
  • Genre: School, drama, comedy, romance
Season 1 
Dream High
  • Episodes: 16
  • Broadcast network: KBS2 
Cast
Main Cast
Extended cast
Cameos

Kirin's Teachers

    Uhm Ki Joon as Kang Oh Hyuk
    Lee Yoon Ji as Shi Kyung Jin
    Park Jin Young as Yang Jin Man (English teacher)
    Lee Byung Joon as Shi Bum Soo (Principal)
    Lee Yoon Mi as Maeng Seung Hee
    Baek Won Kil (백원길) as Gong Min Chul
    Bae Yong Joon as Jung Ha Myung (President) (ep 1-4)
    Joo Young Hoon (주영훈) as composing teacher (ep 11)

Kirin's Students

    Jun Ah Min as Jo In Sung (Jin Gook's friend)
    Jung Min Joo as Jung Ah Jung
    Han Ji Hoo as Park Do Joon (sunbae)
    Yoon Young Ah as Lee Ri Ah
    Park Jin Sang (박진상) as Jun Tae San (sunbae)
    Kim Bo Reum as Ha So Hyun (sunbae)
    Bae Noo Ri




Sorry ale tady jsem musela dát celej cast.... Pochopíte, že Nichkhun, Kimmie, Chansung, Teuk.... prostě omg XDDD epic!!

Budu popisovat plot? Asi ... ne.
Zhruba - jde o Kirin Highs school, což je akademie, kde vychovávají nové popstars lol. Jde o šest hlavních postav studentů, jejichž krůčky ke slávě seriál sleduje. Charaktery se vyvíjí, stejně tak charaktery dalších důležitých postav (učitelů, rodičů, ředitelů...).
Možná je to další hloupé dorama, ale mě drásalo nervy. Koukala jsem na něj s odstávkou půl roku, protože jsem nebyla schopná se pohnout. V jednu chvíli přijmete něco na čem se tvrdě makalo, aby to přijato bylo a pak vám to rovnou vezmou ... a je jasné jak to zhruba dopadne, no není to na hlavu?

Well...no spoilers.

Jo a když jsem tohle dramko začala sjíždět, padli mi do oka hned dva herci a jednoho tady musím vytáhnout...

Kim Soo Hyun...

Takhle vypadal na začátku DH (awwwh :D )



Cuz he's handsome...


and the acting ...



And sexyyy



awwwwwwwwwwwh



and that smile...



To by stačilo, asi mu budu muset udělat medailonek XD


A potom, ať se vám to zdá jak chce, to je tenhle chlapík..



Uhm Ki Joon














No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.