27 Sept 2012

Current

Neptejte se, jak se mám a přečtěte si blog...
A to není reklama :D
Ale 20x za den nebudu odpovídat na otázku "Jak je". Vážně NO.


Vrátila jsem se z CS (emo výlev později :D) a jsem na Kryplconu. Jak neobvyklé, že...
Každopádně mi to pokazilo nějakou iniciativu v čemkoli... tudíž se od pondělí nic neděje. Ležím a umírám.
Spolužáci blázní (budou to Broži na druhou, to nechceš...), čtou povinnou literaturu a vůbec se moc zajímají. To není moje gusta.

Seká se mi ShiShi, takže nemůžu sjíždět Code Geass bez toho, abych se vážně rozčílila nejen z toho, co se tam právě děje...

Takže opět nevím kdy to dojedu...

Rozkoukala jsem film, který budu mít asi taky na části (ach chudáci pracující lidé, to se nedá stíhat :D)

Bylo mi doporučeno a zatím jsem v sedmým nebi. Než si Bin zřejmě ostříhá vlasy :D ... no budem vidět.




No boží.

Přispívám teď na dvě stránky týkající se asijské hudby + VIPcz + skupiny na facebooku. Takže zřídka stíhám sledovat něco víc než bigbang popřípadě B2ST (u těch mě vážně mrzí, že teď nemám čas) a největší novinky.

A aby toho nebylo málo, jdu se chystat do práce. Beru s sebou Freak Dolls, tak se možná i něco stihne.
Ale kdo ví.. Od pondělí začíná dřina ve škole X_X Myslím že se brzy vrátím na reli :D ach jo...

Takže nazdar!
Jestli něco chcete pište radši na skype nebo na mail, na FB si občas nevšimnu, tak to nestojí za nic. MSN je taky funkční.

Bai Bai.




No comments:

Post a Comment

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.