6 Oct 2012

One of a Kind - box opening



Jak se mi konečně dostalo mého preordered broučka.
Dorazil už ve čtvrtek :) ale jelikož u nás doma nikdo není schopný přebírat poštu, razila jsem pro něj až v pátek. Kvůli plakátu bylo vše v podlouhlé krabici (tím se mi navýšilo poštovné) a překvapivě krásná cedulka od celního... -BEZ CLA- (potěší).




Krabici jsem nesla jako děťátko a cestou domů na ni mluvila. No, naštěstí mě nezavřeli a já mohla v klidu rozbalovat...



Hned mě vycreepoval ten balící papír. Zelený! (BABY zelený!)


Uaaaaah!


Poznatky o obalu: vážně nešlo použít vkalitnější lepení? Vrchní materiál je super, ovšem jakmile "bibli" otevřete, uši vám urve ten zvuk lepidla, které se co nevidět jme rozlepovat. Taky vnitřní box moc nesedí, použitý papír není tak pevný, takže je vše jaksi rozklížené. Bod dávám za netradiční booklet v podobě kartonových kartiček - ty jsou bytelné a super. 



Na každé kartičce je také citace z Bible. /na každé to samé/


Plakát je z papíru takového toho vyloženě papíru - není lesklý a je to fajn.

Designu samotného CD nemám co vytknout jen opět ten plast co je uvnitř - člověk by se možná bál na něj sáhnout. Pak je tu ještě další věc a to je ta věc, které nemůžu říct booklet a jsou na ní texty. To už je ten lesklý papír, který se prostě, bohužel, vůbec nehodí. Ale zase nemůžeme chtít všechno, já vím...





K tomuhle se vyjadřovat nebudu :D


To byl můj box openning.
Nadšení proběhlo. Prozkoumání itemu také.
Nebudu o všem tvrdit že je to skvělé super a úchvatné jen proto, že to vyprodukoval GD, takže tady máte objektivní kritiku co se týče obalu CD. 

A i přesto, že všichni slyšeli tohle cd už dávno předtím než vyšlo a než nám všem dorazilo, vyjádřím se v příštích dnech i ke stránce hudební a vizuální co se týče MVéček.



Bai :)

2 comments:

  1. WOW such a cool cd design!

    Sarah
    www.XliciousGirl.com
    View My Giveaway

    ReplyDelete
    Replies
    1. I just expected better quality of the box, but it's still pretty :)

      Delete

I don't hate anyone. I believe we should not hate on people. But I hate my haters, obviously.